dijous, 12 de juliol del 2012

Nova idea


Hola.



És cert que fa molts dies que no escric res al blog.
La raó és pel canvi en la navegació pels rius de la ICW. E color de l'aigua es negre (però negre de veritat) i no s'aprecia res a més de 3 dits. No us penseu que és bruta, simplement és el seu color normal, amb la terra i la vegetació que hi ha al fons.
Així que si els peixos no veuen l'esque tan se val que sigui bo.

Per això se m'ha acudit una idea com a recurs pel blog.
Bé el cas és que com que estem a plenes vacances d'estiu, segur que els que teniu embarcació (o no) sortireu a pescar des de terra i/o a mar, veritat?
La meva idea consisteix en que tot el que pesqueu ja sigui enorme o minúscul m'envieu un correu al miccoasail@gmail.com amb una fotografia, si pot ser on surti el pescador i el peix. Hi podeu escriure el que vulgueu, perquè si no em dieu el contrari serà publicat al blog.

Passarà el mateix amb els esques fabricats per vosaltres, si teniu temps envieu-me la fotografia de l'esque i els passos a seguir per aconseguir-lo. Podeu fer com en l'exemple que vaig fer jo en les entrades anteriors, si no voleu ficar tantes fotografies haureu de redactar-ho molt bé perquè s'etengui.
En el cas que hàgiu pescat amb el vostre esque poseu el peix i l'esque en un mateix correu, aquí teniu uns exemples de correus:

(si voleu enviar un correu les parts amb l'asterisc* són obligatòries)


Si només heu pescat:


*El vostre nom:

*D'on sou:

Lloc on heu pescat el peix:

*Nom del peix:

*Fotografia del peix:

Amb què l'heu pescat (foto de l'esque):

Comentari:



Si heu fet un esquer:

*El vostre nom:

*D'on sou:

*Tot el que necesitem per fer l'esquer:

*Pasos a seguir (si tenen fotografies millor):

*Fotografia de l'esquer acabar:

Comentari:
Si heu pescat amb el vostre esquer:


*El vostre nom:

*D'on sou:

Lloc on heu pescat el peix:

*Nom del peix:

*Fotografia del peix:

*Tot el que necessitem per fer l'esquer:

*Passos a seguir (si hi fotografies molt millor):

*Fotografia de l'esque acabat:

Comentari:


Molt bé espero de que se us acudeixin moltes idees per els esques, que tingueu sort amb la pesca i sobretot que m'ho feu saber :).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada