divendres, 27 d’abril del 2012

Bonito i (Barracuda...)

Hola, 
perdoneu el retard, però havia d'acabar els deures de la quinzena.
Aquesta setmana he pescat un petit " bonito " de 2 Kg navegant de Virgin Gorda a Tortola
Aquestes són les fotos:



I aquesta és la Rapala "tunejada".


Encara que és un xic difícil veureu que està una mica feta pols y li falta l ham de l'anella del mig de la Rapala.
La història va passar quan estàvem entrant cap a la badia on volíem fondejar. hi havia una petita illa al cantó de Sant  John, hi ha moltes illes al cantó de Sant John però aquesta illa y Sant John formen l'anomenat Fungi Passage.
Aquesta zona és parc natural, vaja que no es  pot pescar, però jo, com que vaig a la meva i el meus pares estaven més pendents de la navegació, ni tan sols s'enrecordaren que teníem la canya, o sigu que jo seguia pescant.
Portava la canya tirada i just quant fèiem maniobres per recollir veles perquè anàvem a fondejar, el fil de la canya va començar a córrer.
Evidentment jo vaig córrer cap a la canya i emb vaig disposar a recollir el fil, us ho podeu imaginar, estàvem recollint veles a punt de fondejar i per arrodonir-ho tot una barca que portava submarinistes a bussejar  a una mitja milla y els submarinistes a 100 metres, jo feia esforços pes escollir el fil ràpid y soltra l' ham  d'aquell peix.
Quan ja el tenia a prop una cosa platejada i llarga va sortir a la superfície, era una barracuda d'un metre com a mínim y una mandíbula i dens considerables. 
En els intents de treure-li l'ham em va destrossra la Rapala i va aconseguir trencar ua ham.
La veritates que hauria pogut ser pitjro si la guàrdia costera ens hagués vist.  Ens hauria requisat la canya i posat una bona multa.
En la propera entrada us ensenyare a convertir una Rapala ben barata a un auèentic esquer per  "bonitos" i tonyines de bon pes.


2 comentaris:

  1. Hola Boris,

    Soc el Salvador, un company d'estudis de la teva mare.
    Estic molt interessat en les teves explicacions, dos dels meus fills tiren la canya cada vegada que sortim a navegar, però a hores d'ara encara no hem pescat rés.
    Espero que els teus comentaris ens ajudin i puguem pescar alguna cosa.

    Gaudiu molt del viatge,
    Salvador

    ResponElimina
  2. Xavalín!!!
    Vaig a fer una mica de jurat d'aquesta pàgina web. En primer lloc crec que ens deixem la vista intentant llegir el que escrius!! a tu no et passa????? hauries de posar un fons fosc amb lletra clara, o al revés! ok? si no no podrem seguir els teus consells.
    I... ja està! Felicitar-te pel blog i que segueixis penjant coses, que porto una setmana obrint-lo cada dia i no veig res nou! mandritis!!!! hahaha
    besitos boritus!


    LAIA

    ResponElimina