divendres, 24 d’agost del 2012

RED DRUM


Hola.


Com ja sabeu ara estem a Kinsale. Jo pensava que s'havia de tindre llicència per pescar, però es veu que si pesques des del “dock” pantalà no és necessària. Quan em van dir això vaig anar corrent a buscar la canya.

Uns dies més tard, el Dam Polifka em van portar un tríptic del peixos que hi havia a Kinsale per poder identificar-los i saber la mesura mínima de captura. El cas és que vaig començar a buscar informació sobre els peixos, on els agrada menjar, a quina profunditat es troben... Ah! una cosa molt interessant que sortia al tríptic, que prefereixen menjar peixos vius, trossos de carn i peix o bé un esquer artificial.

Personalment a mi m'agrada més pescar amb esquer artificial, tirant i recollint, així que de moment només pesco d'aquesta manera; amb un nou esquer personalitzat.
Poc després em vaig assabentar que era molt típic d'aquí pescar amb un esquer similar al peix de silicona, molt utilitzat al mediterrani per llobarros i cavalles. Amb una un única diferencia, el cap de peix és un plom. Això ho fan perquè l'esquer tingui més pes i així poder-lo llançar lluny.

Com ja sabeu sempre que compro un esquer hi poso alguna cosa del meu estil així que vaig decidir comprar el cos de plàstic i fer el cap de plom jo mateix, que més endavant us explicaré com es fa.

Bé prou de xerrameca i ja podeu mira la foto del peix que vaig pescar amb aquest sistema, un “Red Drum”.


fins la propera entrada on us ensenyaré com fer l'esquer. El responsable de que hagi pescat aquest peix.

1 comentari:

  1. Bravo Boris!!!! Estoy segura que te vas a convertir en el pescador más temido por los peces de Kinsale!!!
    Muchos besotes y no dejes de enseñarnos trucos y capturas.

    ResponElimina